Všeobecné obchodní podmínky

Zaplacením služeb (nutriční plán, program s odborným vedením, konzultace, doporučení pro krevní odběr) klient souhlasí s níže uvedenými podmínkami a zavazuje se dodržovat pravidla v nich uvedená.

1. Obecná ustanovení

1.1 Poskytovatelem služeb provozovaného na serveru revitalplanet.cz je obchodní společnosti Vital Planet s.r.o., se sídlem Běhounkova 2456/43, 158 00 Praha, IČO: 24659291, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 164051, jednající v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (dále jen „Poskytovatel“).

1.2 Klient je fyzická či právnická osoba, která uhradila objednávku služeb poskytovatele (dále jen „Klient”).

1.3 Službami se rozumí služby a úkony, které Poskytovatel nabízí Klientovi v rámci služeb nabízených Poskytovatelem v oblasti zdravé výživy a životosprávy (dále jen “Služby”).

2. Předmět služby

2.1 Předmětem Služby je poskytování Služeb zaměřených na zlepšení stravovacích návyků, zdravého životního stylu a podpory celkového zdraví Klienta, a to prostřednictvím individuálně sestaveného nutričního plánu, odborného nutričního vedení v průběhu předem sjednaného období, jednorázových či opakovaných konzultací, případných doporučení pro laboratorní krevní testy za účelem optimalizace stravování.

2.2 Nutriční plán je sestaven na základě vstupních údajů poskytnutých Klientem, jako jsou zdravotní anamnéza, současné stravovací návyky, fyzická aktivita, případné potravinové alergie a intolerance, osobní cíle (např. redukce hmotnosti, zlepšení energie, podpora sportovního výkonu).

2.3 Poskytované služby jsou výhradně poradenského charakteru a nejedná se o zdravotní služby nebo zdravotnické výkony ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů.

2.4 Služby nezahrnují lékařskou diagnostiku, léčbu nebo doporučení ohledně medikace. Poskytovatel nenese odpovědnost za výsledky zdravotního stavu Klienta, pokud nejsou dodržována doporučení uvedená v nutričním plánu.

2.5 Klient bere na vědomí, že efektivita Služeb závisí na jeho individuálním přístupu, ochotě měnit stravovací návyky a na dodržování doporučených změn v životním stylu.

3. Rozsah služby

3.1 Na základě dohody během vstupní konzultace a následně vystavené faktury se Poskytovatel zavazuje poskytovat Klientovi objednané Služby, a Klient se zavazuje uhradit Poskytovateli jejich sjednanou cenu. Obsah smluvního vztahu je vymezen vystavenou fakturou za Služby a těmito Podmínkami, které se použijí v případě, že nedojde k jiné dohodě mezi stranami.

3.2 Dodání služby:

  • Služba bude doručena elektronicky prostřednictvím e-mailu na adresu uvedenou Klientem při registraci (ve vstupním dotazníku či formuláři).
  • Konzultace budou probíhat online nebo osobně, pokud je tak sjednáno, prostřednictvím komunikačních kanálů jako Zoom, Google Meet, WhatsApp, případně telefonicky.

3.3 Obsah služby:

  • Nutriční plán, konzultace nebo odborné vedení zahrnují doporučení k úpravě stravovacích návyků, tipy na vhodné potraviny, doporučení ke zlepšení životního stylu a případná doporučení k doplňkům stravy.
  • Služba nezahrnuje lékařské rady, diagnostiku nemocí, léčbu či dohled nad medikací.

3.4 Klient může požádat o změnu rozsahu služby, pokud se změní jeho zdravotní stav, životní podmínky nebo cíle. Jakékoli změny budou předmětem vzájemné dohody a mohou být zpoplatněny dle aktuálního ceníku služeb Poskytovatele.

3.5 Poskytovatel je k dispozici pro konzultace a komunikaci v rámci běžné pracovní doby, tj. od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00 hod. Konzultace mimo tuto dobu jsou možné pouze po předchozí domluvě.

3.6 Klient bere na vědomí, že efektivita poskytovaných služeb je závislá na jeho aktivní spolupráci, včetně poskytování pravdivých a úplných informací o svém zdravotním stavu a životním stylu.

4. Práva a povinnosti Klienta

4.1 Klient má právo na poskytnutí Služeb v rozsahu a kvalitě, jak bylo sjednáno ve faktuře a těmito Podmínkami.

4.2 Klient má právo obdržet odpovědi na své dotazy ohledně Služeb během jejich čerpání.

4.3 Klient má právo požádat o změny nebo úpravy nutričního plánu, pokud dojde ke změně jeho zdravotního stavu nebo potřeb, a to po vzájemné dohodě s Poskytovatelem.

4.4 Klient má právo na ochranu svých osobních údajů v souladu s příslušnými právními předpisy.

4.5 Klient se zavazuje poskytnout Poskytovateli pravdivé a úplné informace nezbytné pro přípravu nutričního plánu a dalších Služeb.

4.6 Klient je povinen informovat Poskytovatele o jakýchkoliv změnách svého zdravotního stavu, které by mohly mít vliv na poskytované Služby.

4.7 Klient se zavazuje dodržovat doporučení uvedená v nutričním plánu, pokud neexistují důvody pro jejich změnu nebo přerušení.

4.8 Klient je povinen dodržovat termíny dohodnuté s Poskytovatelem, zejména v případě konzultací nebo poskytování podkladů.

4.9 Klient bere na vědomí, že Poskytovatel nenese odpovědnost za případné zdravotní komplikace vzniklé v důsledku nedodržení doporučení uvedených v nutričním plánu.

4.10 Klient bere na vědomí, že poskytované Služby mají doporučující charakter a nenahrazují lékařskou péči. Za rozhodnutí týkající se změny životního stylu, stravování nebo užívání doplňků stravy nese odpovědnost výhradně Klient.

4.11 Klient je povinen konzultovat změny stravovacích návyků nebo užívání doplňků stravy se svým ošetřujícím lékařem, pokud má jakékoliv zdravotní potíže nebo užívá předepsané léky.

4.12 Klient souhlasí s tím, že obdržený nutriční plán a veškeré doplňkové materiály jsou autorským dílem a nesmí ho dále zveřejňovat a šířit.

5. Objednávka služby a platba

5.1 Klient je povinen uhradit  cenu Služeb na webových stránkách Poskytovatele a to na základě faktury, kterou Poskytovatel vystaví na konkrétní Službu zvolenou Klientem do data splatnosti uvedeného ve faktuře. Platba probíhá formou bankovního převodu.

5.2 Klient se může s Poskytovatelem dohodnout též na úhradě ceny Služeb ve splátkách. Na základě vystavené dohody o splátkách je pak Klient povinen zaplatit celou částku ve sjednané době podle splátkového kalendáře.

5.3 Pokud Klient uhradí fakturu za Službu a obdrží od Poskytovatele nutriční plán, avšak do 14 dnů od jeho doručení nenaváže další komunikaci, nemá nárok na vrácení peněz z důvodu nevyužití poskytnuté služby.

5.4 Pokud Klient uhradí fakturu za Program s odborným vedením a obdrží od Poskytovatele nutriční plán, avšak nenaváže komunikaci více jak 30 dnů v průběhu Programu, nemá nárok na vrácení peněz z důvodu nevyužití poskytnuté Služby.

5.5 Klient prohlašuje, že se seznámil se všemi informacemi týkajícími se Služeb a jejich rozsahu na webové stránce Poskytovatele. Na základě uhrazené faktury je objednávka právně závazná a Klientovi a Poskytovateli  vznikají vzájemná práva a povinnosti, tj. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Klientovi Služby v plném rozsahu. Klient se zavazuje uhradit kupní cenu.

5.6 Klient přihlášením se do jedné nebo více nabízených Služeb a uhrazením faktury potvrzuje, že se seznámil se všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky, které jsou zveřejněné na webových stránkách Poskytovatele (www.revitalplanet.cz), kde si je Klient může přečíst před navázáním spolupráce.

5.7 Klient má právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz ve lhůtě 14 dnů od zaplacení služby, pokud služba nebyla dosud zahájena a klient ji nevyužil. Pokud Klient čerpal část služby, má nárok na vrácení pouze poměrné části uhrazené částky odpovídající dosud nevyčerpané službě.

6. Kupní cena, faktura

6.1 Na webových stránkách www.revitalplanet.cz je uvedená kupní cena všech nabízených služeb. Poskytovatel není plátcem DPH.

6.2 Poskytovatel vystaví Klientovi fakturu, která slouží jako doklad o zakoupení konkrétní Služby zvolené Klientem. Fakturu Klient obdrží elektronickou formou na e-mailovou adresu uvedenou při přihlášení na konzultaci, kterou Klient uvedl jako kontaktní.

7. Ochrana autorských práv

7.1 Klient souhlasí s tím, že Poskytovatel uchovává ve své databázi údaje vložené Klientem při přihlášení na konzultaci a shromážděné údaje během konzultace. Zpracovávání osobních údajů je nezbytné za účelem splnění smluvních závazků Poskytovatele v souvislosti s objednanými Službami. 

7.2 Poskytovatel se zavazuje neposkytovat údaje poskytnuté Klientem třetím stranám. Tento souhlas se uděluje po celou dobu trvání obchodního vztahu s Poskytovatelem, nestanoví-li zvláštní zákon lhůtu delší. Klient bere na vědomí, že má práva zakotvená v § 12 a § 21 zákona o ochraně osobních údajů.

7.3 Klient není oprávněn šířit dílo Poskytovatele dále jakýmikoliv cestami elektronické či jiné komunikace. Dále Poskytovatel neposkytuje Klientovi právo poskytovat dílo třetím osobám.

7.4 Zpracování osobních údajů bude probíhat v souladu s platnými předpisy, zejména pak s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (tzv. “GDPR”).

7.5 Poskytovatel zpracovává osobní údaje na základě oprávněného zájmu a za účelem plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) a f) GDPR. Klient má právo kdykoliv požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu nebo výmaz.

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Přihlášením do odborného nutričního vedení či jednorázové konzultace a uhrazením faktury, dává Klient souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami.

8.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

8.3 Klient byl seznámen s tím, že všechny informace poskytované v rámci služeb Poskytovatele jsou určeny výhradně ke studijním účelům tématu stravování a životního stylu. Poskytovatel neodpovídá za způsob, jakým Klienti jeho rady aplikují v praxi, a proto nepřebírá odpovědnost ani za konkrétní rozhodnutí jednotlivých Klientů a jejich případné následky. Rozhodnutí o způsobu stravování a volba životního stylu je odpovědností každého Klienta a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost. Ustanovení § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, proto na právní vztahy Poskytovatele a Klienta nedopadá.

8.4 Tyto podmínky a vztah mezi Poskytovatelem a Klientem se řídí právním řádem České republiky.

8.5 Veškeré informace, doporučení, rady a stanoviska obsažené ve Službách Poskytovatele nenahrazují lékařskou diagnózu či lékařské služby a poradenství. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným pochopením nebo aplikací poskytnutých informací. Poskytovatel odpovídá pouze za škody způsobené hrubou nedbalostí nebo úmyslem a výhradně do výše uhrazené částky za objednané služby. Každý Klient aplikuje veškeré rady a doporučení pouze na svoji vlastní odpovědnost. Poskytovatel taktéž nenese odpovědnost za případné škody, přímo či nepřímo způsobené užitím dat Klientem. Služby jsou poskytovány pouze pro účely podpory zdravého životního stylu a nenahrazují lékařské vyšetření, diagnózu, léčbu nebo terapii. Klientům doporučujeme před zahájením programu konzultovat svůj zdravotní stav s lékařem. 

8.6 Veškeré faktury a dokumenty týkající se smluvního vztahu mezi Poskytovatelem a Klientem budou archivovány po dobu 5 let od ukončení smlouvy, pokud právní předpisy nestanoví jinak.

8.7 Jakákoliv komunikace mezi Poskytovatelem a Klientem probíhá elektronicky formou elektronické pošty (e-mailu, služby WhatsApp, Zoom, Google Meet, Telegram nebo telefonického kontaktu), pokud se strany nedohodnou jinak (např. osobní schůzka). Komunikace prostřednictvím e-mailu nebo jiných elektronických kanálů bude považována za doručenou okamžikem odeslání, pokud nebyla vrácena jako nedoručitelná.

8.8 Tyto podmínky užívání nabývají účinnosti dne 1.9.2024. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky užívání kdykoliv změnit. O změnách bude Klient informován elektronickou formou minimálně 30 dní před jejich účinností. Pokud Klient nebude se změnou souhlasit, má právo vypovědět smlouvu do 14 dnů od doručení oznámení změny. Výpověď musí být doručena Poskytovateli písemně nebo elektronicky. Nevyužitím tohoto práva se má za to, že Klient se změnou souhlasí.